poniedziałek, 10 marca 2014

Fan zimy 2013


Mamy dziś wielką przyjemność przedstawić Wam naszą kolejną laureatkę kwartalnego wyróżnienia:




Oto FAN ZIMY 2013 - IWA:


Abyśmy mogły poznać bliżej naszego gościa, IWA odpowiedziała nam na kilka pytań. Oto one:

- Kiedy rozpoczęła się Twoja przygoda ze scrapowaniem?
Rękodziełem, bardzo szeroko rozumianym, zajmowałam ręce od dzieciństwa. Było wyszywanie, ręczne szycie ciuchów dla siostrzanych lalek, potem kartki dla przyjaciół na wszelkie możliwe okazje. I przy papierze pozostałam do dzisiaj :-) Z samym pojęciem scrapbookingu spotkałam się jakieś cztery lata temu, gdy moja starsza córcia dostała cudną pamiątkę Chrztu Św. Zajrzałam wtedy na stronę autorki... i przepadłam z kretesem. Na nieszczęście dla mojego portfela wtedy też dowiedziałam się o istnieniu sklepów scrapbookingowych...

- Jaka jest Twoja ulubiona pora na scrapowanie?
Każda pora jest dobra, ale z racji bycia mamą dwóch pociech i kobietą pracującą, działam raczej wieczorami, gdy już uporam się z obowiązkami domowymi, a dzieci trafią do łóżek.

- Twoja ulubiona tematyka scrapowych prac?
Dominuje tu tematyka dziecięca, ale pewnie będzie się to zmieniać wraz z wiekiem moich pociech. :-)

- Która forma scrapowa jest Twoją ulubioną?
Zaczynałam od kartek, od niedawna zdarzają się również scrapy, ale to  minialbumy sprawiają mi najwięcej frajdy. Przy scrapach mam problem z ograniczeniem ilości zdjęć :-)

- Jakie są Twoje ulubione dodatki scrapowe?
Chyba nie mam ulubionych. Dużo dodatków i ozdób - ze względu na tematykę dziecięcą - robię sama.

- Czym są dla Ciebie scrapowe wyróżnienia?
Sprawiają dużo radości i motywują. To miłe, że coś, co robi się dla siebie, podoba się też komuś innemu i może czasami stanowi dla kogoś inspirację.

- Czy możesz wskazać nam kilka prac, z których jesteś najbardziej dumna?
Nie mogłam się zdecydować ;)
Oto wspaniałe minialbumy IWY:



- Cieszymy się, że przyjęłaś nasze zaproszenie. Tobie życzymy wielu sukcesów, a wszystkich czytelników zapraszamy na środowy kurs oraz czwartkowe wyzwanie. Tymczasem odsyłamy na blog naszego gościa - Made by IWA - po moc inspiracji.  =)

2 komentarze: