środa, 4 grudnia 2013

Na bogato!


"Złoty tydzień" dalej u nas trwa. 
Moja kolejna propozycja to kurs na "złotą śnieżynkę". 
Taka ozdobę można także wykonać w innej tonacji kolorystycznej. 
U mnie - dalej się złoci :)


1. Przygotowujemy materiały:

- kawałki papieru scrapowego (u mnie tzw. "z resztek")
- złota nitka
- niewielkie kawałki materiału, siatki, kolorowej flizeliny (u mnie- materiały z dodatków do bukietów)
- dziurkacze: kółko, śnieżynka



2.Wycinamy kształty:




3. Elementy materiałowe łączymy z kółkiem oraz odpowiednio przycinamy. Łączymy dodatkowo sznurkiem:





4. Pomiędzy warstwy naklejamy dosyć gęsto śnieżynki:





5. Wycinamy kolejną partię śnieżynek z drugiego papieru i przyklejamy na odwrocie ozdoby:




6. Tak wygląda przód. Wystające płatki można jeszcze ozdobić, np. brokatem w kleju. 
Ja użyłam przezroczystego, "śniegowego" koloru:



7. Gotowa ozdoba:



Mam nadzieję, że kurs spotka się z Waszym zainteresowaniem:)
Przypominam, że trwa wyzwanie grudniownikowe.

A w czwartek ostatnia część "złotego tygodnia".

Zapraszam!



2 komentarze:

  1. złoty jest zdecydowanie jednym z piękniejszych kolorów na Święta Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń