środa, 13 listopada 2013

Obrotowy stempel


Uwielbiam odkrywanie i eksperymentowanie. Szczególną satysfakcję mam, gdy wykonuję własne projekty użytecznych narzędzi, które mogę wykorzystać scrapując. Od dłuższego czasu chodził za mną obrotowy stempel, którego nie widziałam nigdzie w sprzedaży. Zrobiłam go tak:

* zużyty wałek malarski, ale całkowicie wyschnięty, pozbawiłam nożycami zbędnego "futra", żeby odzyskał trochę ze swej miękkości i równości:





* następnie rozcięłam wzdłuż dwie tekturowe rolki po ręczniku kuchennym:




* rolki przycięłam do szerokości wałka i zamontowałam, nakładając jedną na drugą:




* rolki skleiłam ze sobą taśmą pakowną, a całość okleiłam jeszcze kawałkiem folii spożywczej:




* wydrukowałam sobie prosty wzór kwadracików, na który nakleiłam kawałek folii o powierzchni ciut większej do powierzchni wałka:




* wzór przeniosłam na arkusz empikowej pianki i powycinałam poszczególne kwadraciki:




* wałek okleiłam arkuszem ze wzorem i nakleiłam na niego kwadraciki; musiałam skorzystać z Kropelki, żeby mieć pewność, że wszystko będzie się mocno trzymało, aby zgodnie z założeniem rolkę można było w razie potrzeby nawet delikatnie opłukać:




* pierwsze testy wypadły bardzo pomyślnie - gdyby z wrażenia nie drgnęła mi ręka, wzór wyszedłby o wiele równiej:




Stanowczo zachęcam Was do korzystania ze stempli, a jeszcze bardziej do ich tworzenia. To ogromna frajda. Więcej pomysłów na domowe stemple znajdziecie tutaj i tutaj.  =)



5 komentarzy: