czwartek, 20 czerwca 2013

Wybuchowe wyzwanie :)


Nikogo chyba już nie zdziwi temat naszego dzisiejszego wyzwania :)

Należy oczywiście wykonać exploding boxa!

Temat - okazjonalny :) Mogą to być życzenia z okazji ślubu, imienin, nowej pracy... podziękowanie dla kogoś... 

Ponieważ nie każdy jeszcze ma wprawę w tego typu pracach, tym razem dopuszczę różne wersje pudełka - może więc być ono robione od podstaw wg naszego kursu, ale nic złego się nie stanie, jeżeli ktoś ozdobi gotowy szablon zakupiony w sklepie :)

Praca oczywiście musi być nowa, ale można ją zgłosić także do innych wyzwań.

Zgłaszamy tylko jedną pracę.

Termin - 27 czerwca 2013r.

W swojej notce zamieszczamy banerek, a jeżeli ktoś podlinkuje pracę z galerii (Picasa, FB lub innej) - prosimy o zamieszczenie w opisie zdjęcie linku do naszego wyzwania :)




Nasze interpretacje:


Blue-Nika


Na białych karteczkach będą podpisy uczniów :)



Visell

Środek przeznaczony na życzenia.



Anek73




13 komentarzy:

  1. Witajcie. Znów rzuciłyście bardzo kuszące wyzwanie ale termin trochę krótki. Zróbcie choć 10-14 dni - proszę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałyśmy nad długością terminów wyzwań i z własnego doświadczenia powiem, że zbyt długi czas rozleniwia, powoduje odkładanie pracy na potem, a w konsekwencji... nic z tego nie wychodzi :) Może jednak dasz radę zrobić pudełeczko? Będę trzymała kciuki! :)

      Usuń
  2. A mi się podobają te krótkie terminy wyzwań :) To mobilizuje do działania i nie nudzi się ten długi czas oczekiwania na kolejne wyzwanie jak na innych blogach. Tu wszystko wiadomo, kiedy się kończy i kiedy wyniki. Dziś luknęłam, że nowe wyzwanko, mnóstwo myśli przez kilka godzinek co i jak i pudełeczko zrobiłam :) Tylko zostaje mi sfotografowanie przy dziennym świetle :) Nie zmieniajcie terminów. Tak jest wyjątkowo dobrze i pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! :) Z niecierpliwością czekam na Twoje pudełeczko :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. No terminy krótkie :/ nie każdy ma czas, może by tak troszkę dłuższe dawać? Ostatnio na Holandię w ostatniej chwili dałam :/ Tak dłużej z dzień, dwa? :)
    Gdy robicie w tygodniu to kiepsko, ale na weekend jest czas, a w tygodniu nie każdy go ma ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przemyślimy ten problem :) Delikatnie tylko zasugeruję, że pomiędzy czwartkiem, a czwartkiem jest jednak weekend ;) ;) ;) Buziaki!

      Usuń
    2. To dobrze ;) Niby jest weekend ... ale czas nie zawsze :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. A ja się wyrobiłam w terminie. Jak coś zacznę to lubię to od razu skończyć a nie rzucić na półkę i niech czeka na dokończenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. zdążyłam :) a i dodam że to moje pierwsze w życiu pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba zamykam listę zgłoszeń - dla mnie ciężko z czasem ale tym razem się wyrobiłam.:)

    OdpowiedzUsuń